Najpogostejša vprašanja in odgovori

1. Pozabil sem uporabniško ime, kaj storiti?

V kolikor gre za pozabljeno uporabniško ime KLIKNI TUKAJ.

Ob vpisu vašega e-poštnega naslova boste prejeli mail v katerem bo navedeno vaše uporabniško ime.

2. Pozabil sem geslo, kaj storiti?

V kolikor gre za pozabljeno geslo KLIKNI TUKAJ.

Vpišite vaše uporabniško ime ali e-poštni naslov. Ob vpisu svojega e-poštnega naslova boste prejeli mail v katerem bo povezava do spremembe gesla. Kliknete na povezavo in spremenite geslo.

3. Na svoj elektronski naslov nisem prejel nobenega elektronskega sporočila.

V kolikor niste prejeli nobenega elektronskega sporočila obstaja možnost, da je sporočilo “zajadralo” med vsiljeno pošto ali promocijo.

4. Težava s prijavo, saj po vnosu vseh podatkov v “Ustvari nov račun” ne dobim potrditvenega elektronskega sporočila.

Če po vnosu vseh podatkov v “Ustvari nov račun” niste prejeli potrditvenega elektronskega sporočila, je mogoče, da je vaš e-poštni naslov že povezan z računom ustvarjenim preko družbenega omrežja, kot sta Facebook ali Google. Prosimo vas, da se poskusite prijaviti preko enega od teh načinov. V primeru nadaljnjih težav nas kontaktirate preko kontaktnega obrazca

5. Kaj je koda šola vožnje? Kje jo dobim?

Kodo šole vožnje je koda, ki jo dobite v svoji šoli vožnji, z njo pa ob naročilu dostopa pridobite 2 dodatna dneva.

6. Kje vpišem kodo šole vožnje?

Koda šola vožnje se vpiše ob izbiri načina plačila.

7. Kupil sem dostop preko SMS kode, kako jo vpišem v željeno kategorijo?

Za vpis v kategorijo s SMS kodo morate imeti na portalu ecpp.si ustvarjen svoj uporabniški račun in biti z njim prijavljeni na ecpp.si.

Po vpisu na prvi strani kliknete na želeno kategorijo in poiščite “SMS plačilo”.

V polje “SMS koda” vpšite kodo, ki ste jo prejeli na mobilni telefon.

Kodo potrdite z klikom na gumb “Vpis s SMS kodo”.

V kolikor na strani še nimate ustvarjenega računa KLIKNITE TUKAJ.

Po vnosu vseh podatkov na dnu kliknite na gumb “Ustvari moj nov račun”.

Pri tem pazite da vnesete vse potrebne podatke.

Ko ste uspešno ustvarili račun ga morate pred uporabo še potrditi. Na e-mail, ki ste ga vpisali ob registraciji boste prejeli potrditveni mail s povezavo preko katere potrdite račun. Ta korak je potreben samo enkrat.

8. Ne prejmem SMS kode.

Težave s plačili so najverjetneje povezane z nastavitvami pri vašem mobilnem operaterju. Imate torej možnosti:

  • Vprašate mobilnega operaterja, če imate mogoče onemogočena plačila preko SMS storitve.
  • Uporabite mogoče drugo telefonsko številko.
  • Uporabite drug način plačila (položnica, PayPal).

9. Plačal sem preko UPN naloga. Dostopa še vedno nimam.

Pri plačilih preko UPN pride do krajšega časovnega zamika od plačila do same aktivacije dostopa, saj moramo počakati na vidno plačilo iz banke. To traja predvidoma 1 dan, lahko pa tudi več, če se plačilo izvede v petek popoldan, v soboto ali nedeljo oz. med prazniki (odvisno od urnika plačilnega prometa banke). Navadno so ta nakazila vidna prvi naslednji delovni dan. Trudimo se, da vam dostop omogočimo čim hitreje.