Bilo je v decembru 2015. P. Jurman, ki je med drugim tudi učitelj vožnje, je tako kot vsak dan z avtomobilom prečkal prehod cest preko železniške proge tik pred Medvodami. Prehod je prometno izredno obremenjen, saj se tu ločuje cesta, ki vodi v Škofjo Loko. Na veliko presenečenje je ugotovil, da je sicer prehod prazen, rampe odprte, rdeče luči ne utripajo, toda z njegove desne se mu bliža potniški vlak.
Takoj je ustavil vozilo in začel opozarjati druge voznike, ki so se nabrali na nasprotni strani, ki je zelo nepregledna in vozniki prihajajočega vlaka zato niso mogli opaziti. Vlak je sicer peljal počasi in je na vsakih nekaj trenutkov oddajal zvočne opozorilne znake. Strojevodja je krilil z rokami.
Nevarna situacija se je po odhodu vlaka razčistila, vozniki, ki so čakali na prost prehod, so se odpeljali. Toda vseeno na prehodu ni bilo nobene osebe, ki bi še naprej opozarjala na nevarnost.
K sreči in očitno je bil torej strojevodja vlaka na nedelujoči prehod preko proge pravočasno opozorjen po telefonski zvezi in je lahko zmanjšal hitrost. V nasprotnem primeru pa bi zagotovo prišlo do nesreče. Seveda je možno, da pride do okvare varnostnih naprav, toda v protokolu SŽ bi moralo biti na prvem mestu ravnanj v takšnih primerih napisano, da je treba nujno poklicati pristojno postajo policije, ki bi lahko v nekaj minutah prehod čez progo ustrezno zavarovala.
P. Jurman