Ovinki – vozniki motornih koles in vozniki osebnih avtomobilov
Čar vožnje z motornim kolesom se pri voznikih motornih koles odraža v doživljanju dinamike pospeševanja in zaviranja motorja ter vožnji v ovinkih.

Slika 1: Pri vožnji v ovinkih mora voznik motorno kolo nagniti. Tako nagnjeno motorno kolo zavzame na vozišču skoraj prav takšno površino kot osebni avtomobil.
Slika 2: Nepravilna vožnja voznika motornega kolesa v ovinku. Prikazana je zelo nevarna situacija, ko voznik motornega kolesa v ovinku z nagibom že sega čez ločilno črto, torej na del smernega vozišča za nasprotno smer.

Slika 1: Nepravilna vožnja voznika motornega kolesa v ovinku. Prikazana je napaka voznika motornega kolesa, kako nepravilno, po sredini vozišča vozi skozi oster in nevaren desni ovinek. Vprašanje je, kako bi se situacija razpletla in končala, če bi v tem trenutku nasproti pripeljal voznik avtomobila, … ali pa morebiti enako vozeč voznik motornega kolesa …
SLIKA 2: Podeželske ceste skrivajo pasti. Vozniki motornih koles velikokrat za svojo pot izberejo ozke in manj prometne ceste, ki so speljane v naravnem okolju. Vožnja po takih cestah nudi voznikom motornih koles veliko užitka med vožnjo, a vsekakor te ceste skrivajo nemalo pasti; umazanija na vozišču, veliko priključkov, ki jih uporabljajo vozniki traktorjev, zaradi sezonskega rastlinja velikokrat nepregledni odseki …
Dodatno nevarnost povzročajo tudi vozniki avtomobilov, ki praviloma ne pričakujejo voznikov motornih koles. Če oboji “sekajo” oz. “ravnajo” ovinke, je trčenje (skoraj) neizbežno …
Prispevek o Motoristih bo objavljen v štirih sklopih, zato nas spremljajte redno.
Kmalu v zadnjem delu: “Druge nevarne situacije, ki jih povzročijo drugi vozniki”
Vabljeni k branju!