Danes, 18. marca 2019, se začenja prvi del nacionalne preventivne akcije motoristi, ki bo potekala pod okriljem Agencije za varnost prometa in v sodelovanju s policijo, ki bo v času akcije izvajala poostren nadzor. Cilj akcije, ki bo trajala do 31. marca, je opozoriti motoriste, naj ne precenjujejo svojih voznih sposobnosti in ne podcenjujejo voznih razmer, vse ostale udeležence v prometu pa na strpno in preudarno vožnjo ter na dodatno previdnost na cesti.
VARNOST VOZNIKOV ENOSLEDNIH VOZIL

V številnih prometnih nesrečah, v katerih so udeleženi vozniki motornih koles, je vzrok spregledanje motornega kolesa.
V letu 2018 se je na slovenskih cestah pripetilo 941 prometnih nesreč z udeležbo voznikov enoslednih motornih vozil. To je 14% manj kot leto poprej. V preteklem letu je umrlo 18 voznikov enoslednih motornih vozil oziroma 11 manj kot v letu 2017. Zmanjšalo se je za kar 38% kot v letu 2017. Zmanjšane pa beležimo tudi pri poškodovanih, saj se je število hudo telesno poškodovanih zmanjšalo za 13%, iz 204 na 177, število lažje poškodovanih pa za 15%, iz 618 na 524.
Najbolj izpostavljena starostna kategorija v preteklem letu so bili vozniki med 45 in 54 leti.
Najpogostejša vzroka prometnih nesreč, kateri je povzročitelj voznik enoslednega motornega vozila v obdobju zadnjih 5 let (od 2014 do 2018) sta:
- neprilagojena hitrost (46%) in
- nepravilna stran / smer vožnje (20%).
RAZLOGOV, ZAKAJ MOTORNO VOZILO ZLAHKA SPREGLEDAMO, JE VELIKO:

- na njih smo premalo pozorni, saj so v prometu prisotni le nekaj mesecev;
- imajo zelo ozko čelno silhueto in se lahko skrije v mrtvem kotu vozila;
- barvni kontrast med motornim kolesom in okoljem je velikokrat premajhen (nevpadljiva barva motornega kolesa, oblačil in čelade) ;
- motorno kolo lahko zakrijejo razni, tudi majhni elementi, postavljeni ob vozišču (prometni znak, drevo, steber, drugo vozilo, ograja) ter stebrički A, B ali C, naslonjala za glavo, potniki, ki jih vozimo …;
- vozniki motornih koles (žal) večkrat vozijo (pre)hitro.